Skriv din beskrivning här!

OUTFIT

hej på er! skulle bloggat imorse egentligen men sen blev det inte så eftersom att jag la mig i solen direkt efter frukosten. därför har det inte blivit någon träning än heller men ska till gymmet ikväll när jag har slutat så det blir av iallafall!
låg och solade med min syster i någon timma i förmiddags och sen åt vi lunch tillsammans också. nu har jag gjort iordning mig för att åka till jobbet. men först ska jag till weber en stund så jag hinner umgås lite med henne innan hon åker bort imorgon.

här har ni tre bilder på min outfit:



solglasögon - min systers, armband - thomas sabo, kofta - H&M, byxdress - H&M. till detta har jag mina palladium!


Snyggt!

Svar: tackar!
Alice Bomberg

2014-07-07 · 15:41:56

fint :)

Svar: tack så mycket!! :)
Alice Bomberg

2014-07-07 · 16:50:47

ditt hår, ditt utseende!! Ge miiig!<3

Svar: mem åh tack sötis!! vet inte vem du är men lovar att du är minst lika fin, glöm aldrig det! kram<3
Alice Bomberg

2014-07-08 · 10:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback