Skriv din beskrivning här!

LEG DAY


Hej på er! Hoppas att eran måndag har varit bra hittills, min blev mycket bättre när jag kom till gymmet. Kände mig fortfarande väldigt trött och lite yr oså men när jag väl körde igång så blev det genast bättre. Det var leg day som gällde idag med fokus på baksidan + röv. Såhär körde jag:

Squatpress 10x5
Squats på steppbräda med kettlebell 15x4
Kick back i cable + side kick i cable superset 25x2
Raka marklyft 8x4
Benspark 8x4 + 1 dropset
Kissande hunden + rumplyft med hantel i knävecket superset 20x3
Stående vadpress 12x4
 
Jag var helt död efteråt verkligen och är fortfarande det, blev riktigt trött också! Men nu ska jag iallafall möta Emelie så ska vi köpa mat att äta hemma hos mig, sen åker vi hem till henne och sover där. Vi ska planera färdigt nyår bland annat, annars bara mysa! Ha en trevlig kväll, puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback