Skriv din beskrivning här!

MIN LÖRDAGKVÄLL

God kväll på er! För en timma sen kom jag hem från gymmet, åkte dit lite spontant av ganska många anledningar haha. Dels för att jag inte hade något annat för mig, sen ville jag inviga min nya jacka lite lätt med (haha typiskt mig så fort jag har inskaffat något nytt) och även för att jag i förmiddags kom på att jag glömde köra vader på gymmet igår! Så det blev sittande vadpress och även den stående, sen övade jag på lite chins också! Var inte där jättelänge precis men det är absolut bättre än ingenting. Och jag fick ju faktiskt ut något utav det för sjutton vad det brände i vaderna!!

När jag kom hem så åt jag kvällsmat (godaste på heela dagen), sen hoppade jag in i duschen lite snabbt. Nu ligger jag i en nybäddad säng i ett nystädat rum med nyrakade ben. SKÖNASTE KÄNSLAN EVER. Ska alldeles strax sova! Ställer klockan ganska tidigt imorgon så får jag se om jag orkar ta mig ut på en powerwalk. Beror på min eneri men även vädret. Har vilodag egentligen, som idag, så får se när jag vaknar helt enkelt! Men nu säger jag godnatt, puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback