Skriv din beskrivning här!

GOOD MORNING

detta bestämde jag mig för igår kväll. jag var ju så deppig hela eftermiddagen för träningen gick dåligt och idag är det vanlig skoldag och ja, livet var inte på min sida igår helt enkelt. men bestämde mig på kvällen att jag inte skulle somna deppig. utan smsa med fina vänner, läsa bra quotes/citat, uppdatera min fitnessinsta osv. lite såna grejer bara! inte tänka så mycket alltså.
och citatet på bilden här uppe har jag haft ett tag i min mobil, jag tycker det är ganska bra faktiskt! enkelt men säger ändå ganska mycket. så igår kväll bestämde jag mig för att - "imorgon, då ska jag vakna upp glad. jag ska äta min frukost och dricka min celsius, sen ska jag svettas som en gris på löpbandet. sen ska jag ha en fortsatt bra torsdag", för det är precis vad jag ska ha! trots att jag slutar fyra så kommer denna dagen bli bra, det känner jag på mig. puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback