Skriv din beskrivning här!

DAGENS OUTFIT + DAGENS PLANER

godmorgon på er! idag är jag glad för idag är det en braaa dag. solen skiner idag igen och jag har fått lön!! plus att jag har tre celsius i kylen som står och väntar på att drickas upp, så ska ta med en till skolan idag igen tror jag hehe. är faktiskt ganska trött och slutar halv fyra... men det ska jag nog överleva med en celsius! efter skolan ska jag hem och chilla en stund och sen gymma, förhoppningsvis med weber och då ska jag försöka ta bilder på alla övningar så att ni får se dom!
ikväll ska jag plugga lite med min syster också tror jag, måste även fixa lite matlådor, sen ska jag kolla på one tree hill också för det gjorde jag inte igår (haha..)
men nu måste jag cykla till skolan, börjar 9:50 med matte. önskar er alla en TOPPEN dag, puss /A 


kofta/kavaj - gina, armband - thomas sabo, jeans - bik bok, johnny bulls - ellos! så skönt att inte ens ha jacka idag!!

ville haft mina vita jeans egentligen men dom var smutsiga... :-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback