Skriv din beskrivning här!

Älskade gym



Axlar och rygg med Ebba Spjuth. Är död och har sex övningar kvar, en rygg och fem axlar. Inviger självklart mina nya kläder hihi!
Ska avsluta med drop set på båda så kommer vara dööööd efteråt. Men det är så det ska va!! Sen ska jag hem och äta lax oså kommer Weber och sover hos mig med, blir mysigt!


Åh vad brun du är! :D
kan du lägga upp en bildbomb av semestern? vilken sida bokade ni på att man kan hyra ett hus?:)

Svar: Svarar i inlägg
Alice Bomberg

2014-04-20 · 17:44:08

Okej! Kan inte hålla mig längre...
MÅSTE FRÅGA!!

VAR/I VAD/HUR REDIGERAR DU DINA BILDER?

Älskar dem!
Effekten! Hur du får sån mysig liten text på bilden längst ner med emoji osv!

Din blogg (& insta) äger btw!
Kram

Svar: Svarar i inlägg
Alice Bomberg

2014-04-20 · 19:41:49

Jag ska till USA och de skulle varit jättesnällt om du sa vart nike linnet är ifrån!! Tack på förhand , jättebra blogg också kollar varje dag!!<3

Svar: Svarar i inlägg
Alice Bomberg

2014-04-21 · 11:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback