Skriv din beskrivning här!

Q/A - TRÄNINGSAPPAR

Q: Vad använder du för appar när du tränar hemma?
A: Har helt glömt att svara på denna frågan och även 2-3 andra men tänkte svara på denna nu iallafall, oså svarar jag på de andra när jag har mer tid! Men jag använder iallafall Lorna Jane, Daily Ab Workout och Daily Butt Workout. Lorna Jane har ni säkert hört talats om eller kanske använt innan, men den använder jag när jag går PWs, så inte hemma men aja hehe.

 
 
Men när jag kör styrka hemma då så använder jag mig utav apparna Daily Ab Workout och Daily Butt Workout. Ni hör ju själva vad det är för appar hehe. Iallafall så finns det olika program typ på antingen 5, 8 eller 10 minuter.Så man får själv välja hur länge man vill träna. Ni kanske inte tycker att 5 minuter låter mycket men det är jobbigt kan jag säga er! Tycker faktiskt dom apparna är väldigt bra, så det är ett tips till er som vill köra lite hemma! Sen kommer det upp en hel del andra appar om man söker på "workout" på AppStore så det kan ni med göra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback