Skriv din beskrivning här!

FREDAG - DAGENS OUTFIT

fredaaaaaaaaaag. älskar fredagar förutom att vi har tråkiga lektioner i skolan... men vi slutar ganska tidigt så det är helt okej ändå faktiskt! efter skolan så följer alma med mig hem så ska vi bara chilla och sen vid fem ska jag gymma med elina. vi ska köra ben och rumpa tillsammans, sen kör jag även vader och mage! förhoppningsvis rullar det på utan några problem med mitt lår, har ju fått någon sträckning eller något som jag glömt/inte orkat kolla upp hehe... men det ska nog gå bra ändå, bara att kämpa på!!
såhär ser jag ut idag:
tröja - chicy, armband - thomas sabo


Du, det med ditt lår! En gång trodde jag också att jag hade sträckt till mig, först trodde jag att det bara var träningsvärk men när jag fortfarande kände av det efter en vecka så tänkte jag att "aja det är väl bara en sträckning" och tog det lugnt några dagar innan jag körde på som vanligt igen, Men det blev inte bättre, så jag gick och kollade upp det och det visade sig vara en muskelbristning i hamstring. Och nu, över 1 år senare känner jag fortfarande av det till och från bara för att jag inte vilade och tog tag i det direkt. Så tips är att gå till en naparat och be dom kolla på det! Det är så värt det! Även om det nu inte skulle vara något!!

2014-08-29 · 14:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback