Skriv din beskrivning här!

TIRED AFTER A LONG DAY


Hej på er!! Har ni haft en bra måndag? Det har jag! Jag slutade som sagt skolan klockan halv tre, köpte lite mellis som jag åt på gymmet och sen körde jag axlar och biceps. Det var jättekul förutom att jag fick ont i mina underarmar när jag körde biceps så kunde inte köra så mycket övningar. Hade någon sorts muskelinflammation där innan och tror den har kommit tillbaka så måste kolla upp det!! Avslutade iallafall gympasset med 15 minuters powerwalk i högsta lutning och hastighet 6,5, det var svinjobbigt! Gick sedan hem och duschade och bytte om innan jag och Ebba åkte till A6 och intersport för en tjejkväll där som de anordnade tillsammans med nordic wellness. Det var andra gången jag var på det och det var lika roligt denna gången! Massa rea, provsmakningar samt uppvisningar. Köpte ett par träningstights, bara helt svarta från nike som var huur sköna som helst. Ebba har såna så lånar dom hela tiden typ haha men kände att det var dags att skaffa ett par egna!
Iallafall, nu ska jag inte babbla mer om mass tråkiga saker haha, kollar på Greys Anatomy men ska strax sova för är så himla trött. Ska blogga om träningspasset med! Puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback