Skriv din beskrivning här!

SUNDAY


Min och Webers frukost imorse: havregrynsgröt med jordgubbsproteinpulver toppat med hallon, pumpafrön och kokos!

Har ni haft en bra söndag hittills? Jag har inte gjort så mycket, vi vaknade vid halv tio ungefär och så åt vi frukost framför Barbie som var på TV:N haha och sen gick Weber hem efter det. Jag övningskörde med mamma och nu har jag kollat lite i H&M-katalogen så mamma beställde lite till mig och Ebba. Hittade dock inte så mycket utan bara en topp typ men visar när det kommer!
Nu ska jag göra ansiktsmask och plugga innan vi ska äta lunch. Tror att mamma skulle göra pasta och lax, ska bli SÅ gott!! Puss


Snor dina bilder så du vet

Svar: asså bloggar inte här längre hahaha... men skriv att du tagit dem från alicebomberg.com då
Alice Bomberg

2016-02-29 · 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback