Skriv din beskrivning här!

SUMMERY OF 2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Väldigt mycket, och det är jag så glad över.

Hur har ditt 2014 varit?
Sommaren var den bästa någonsin men efter det har det bara varit massa skit, vill bara att året ska vara över. Våren minns jag inte så mycket av faktiskt.

Blev du kär i år?
Vet inte hahaha sorgligt

Vilket datum från 2014 kommer du inte glömma?
Kommer faktiskt inte på några speciella datum, bara massa stunder jag aldrig kommer glömma men vet inte vilka datum det var

Vad är din största framgång 2014?
Har lärt mig så jävla mycket, mycket om mig själv framför allt, att ha självrespekt till exempel. Har också lärt mig vilka jag ska umgås mer med och vilka jag inte ska lägga någon energi på alls

Bästa köpet?
Inte något speciellt vad jag minns haha lägger mest pengar på onödig skit

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat haha

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Gymmet gör mig alltid glad, om inte passet går dåligt såklart, men även mina vänner som alltid funnits vid min sida

Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Din soldat, Success, Best day of my life, All of me och Summer

Vem har du umgåtts med mest?
Emelie hihi

Har du haft ett förhållande under 2014?
Jaa

Vart reste du under 2014?
USA och Kreta, även andra städer i Sverige som Stockholm och Göteborg

Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?
Mer tid för träning än vad det har varit denna hösten, samt mer tid för mina vänner

Vad gjorde du på din födelsedag?
Det var en onsdag och vi hade studiedag tror jag, så åt på restaurang med familjen på kvällen och bara mös och firade, blev väckt på sängen med sång, ljus och frukost också som vanligt!! Blir aldrig för gammal för det haha

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Önskar faktiskt att jag hade jobbat mer, eller iallafall sparat mer pengar för fan vad värt det är

Vem saknade du?
Mormor, W och V

De bästa nya människorna du träffade?
M och M, haha skriver inga namn, spännande va

Vad vill du säga till dig själv inför 2015?
Tänka på vad JAG vill och inte göra saker som endast gynnar andra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback