Skriv din beskrivning här!

SHOULDERS AND BICEPS


Körde alltså axlar och biceps idag och såhär såg passet ut:

Militärpress 8x4
Drag uppåt med stång i cable 8x4
Rear delt i cable 8x4
Flyes med hantlar - drop set

Sittande hantelcurls 8x4
Drag med stång i cable 8x4
Curls med skivstång 8x2


Hej Alice, du är verkligen skit duktig. Jag kollar din instagram flera gånger per dag för att få tips och inspiration! Din blogg är också jättebra :) sen har jag en fråga som nog är svår att svara på även lite pinsam men jag frågar ändå. Jag har tränat på gym nu nästan 1 månad (har gymmat innan också) och tränar rumpa då och då men min "ena rumpa" är större och fastare medans den andra är mer slö. Jag tränar likadant på båda benen men vet inte varför det blue såhär, vill ju kunna gå i bikini i sommar så undrar om du har några tips på övningar eller om du kan hjälpa mig på något sätt! Tack så mycket på förhand :)

2015-01-28 · 08:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback