Skriv din beskrivning här!

Q/A - WHAT I EAT

Q: Alice? :) Kan inte du göra ett "såhär äter jag på en dag"-inlägg! Skulle vara jättekul och inspirerande. Du kan ju jämföra om du vill och lägga upp på träningsdag, och kanske helgdag? Älskar balansen du verkar ha med din kost! ❤️ Så skulle betyda mycket! Kraaaaam ha bästa lördagen
A:
Detta ska jag absolut försöka göra! Ska leta upp lite bilder också så det blir lite roligare. Kramis!!


Heej, tänkte bara säga att det var kul att läsa att du också är en lång tjej hehe :) Jag själv är ungefär 1,78 och jag är alltid längst bland alla man umgås med, så jag tyckte de va kul att du också är ganska lång. Älskar din blogg, kram

2015-01-20 · 10:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback