Skriv din beskrivning här!

Q/A - QUARK TOPPINGS

Fick en kommentar på min instagram (fitness_alice) för några veckor sen men såg den häromdagen när jag bläddrade igenom. En tjej ville att jag skulle ge lite tips på vad man kan smaksätta sin kvarg med, så jag tänkte ge er lite tips här nu på bloggen!
Jag älskar att äta naturell kvarg tillsammans med chokladproteinpulver, kakao, stevia och banan. Brukar äta det som mellis efter skolan. Annars tycker jag det nästan räcker typ med fun light oså ha müsli (brukar göra min egen) i, eller mosa hallon och blåbär eller något. Det är väl typ det jag kommer på haha men också sånt som är väldigt gott att ha i! Hoppas det svaret duger haha puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback