Skriv din beskrivning här!

MONDAY


Idag har jag haft vilodag så har pluggat i stort sett hela dagen förutom när jag har ätit haha. Gjorde en jättegod omelett till lunch på 3 äggvitor och 1 ägg ungefär sen grillkrydda, ruccola, paprika och skinka, det var riktigt gott faktiskt! Var även ute på en liten pw då jag var förbi Kahls och köpte ett grönt te som jag självklart var tvungen att prova direkt, det var också jättegott! Tänkte beställt teatox men eftersom att man helst ska dricka det en halvtimma innan varje måltid så blir det lite svårt på luncherna i skolan, så ska se om jag hittar något annat liknande och under tiden dricka det jag köpte idag. Nu är det iallafall dags att sova för det är en dag imorgon också! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback