Skriv din beskrivning här!

LEGDAY

Kort sammanfattning utav denna onsdag: efter skolan åkte jag hem och bytte om och sedan gick jag till gymmet och körde ben och rumpa, passet kan ni läsa om här nedanför! När jag var klar så duschade jag oså sen tog jag bussen till Emelie men lämnade bara min väska där för sen skulle vi gå direkt till hennes farmor! Vi åt våfflor och satt och pratade i några timmar, det var jättemysigt, sen kollade vi hockey och nu är vi hemma hos Emelie. Sover här inatt vilket ska bli jättemysigt!! Imorgon ska vi träna med Elina innan skolan och se har vi bara två lektioner mellan halv ett och halv tre. Efter det är det plugg som gäller! Pussss

Sumo squats i smith 8x4 superset med utfallssteg i smith 8x4
Raka marklyft med hantlar 8x4
Liggande bencurl 8x4
Benspark drop set 8x4
Kick back i cable 8x4



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback