Skriv din beskrivning här!

LEGDAY

ATM - Hemkommen från gymmet, körde årets första benpass som jag även avslutade med lite magövningar, det gick superbra! Här nedan ser ni övningarna jag körde:

squatpress - 10x5
kickback i cable + side kick i cable - superset 20x2
gluteus (kickback i maskin) - 8x4
liggande bencurl - 8x4
raka marklyft med hantlar - 8x4
benspark - 8x4
 
sittande vadpress - 15x5
stående vadpress - 15x5
 
hängande benlyft - 10x3
sidocrunches med boll - 25x2
crunches i magmaskin - 20x2

Som ni ser så är det som vanligt mycket fokus på baksida och en hel del set vader, men det är två av de fyra muskelgrupperna jag vill "förbättra" eller hur man ska säga, vill få snyggare muskler där helt enkelt och såklart även bli starkare! Jag har ganska stora benmuskler där fram (vet inte vad dom heter haha) så måste bygga mer på rumpan och hamstringsen med så det ska se lite mer normalt ut!
Iallafall så gick passet jättebra och jag blev HELT slut i heeela kroppen, när jag körde de sista seten för vaderna så skakade hela rumpan och benen haha det såg ärligt talat helt sjukt ut. Men fan vad jag älskar den känslan alltså!! Längtar redan tills jag ska till gymmet igen, älskar det såå jäkla mycket!
Nu har jag duschat och ska plugga lite igen innan det är dags för läggdags och ännu en dag är fylld med plugg. Har inga roliga veckor framför mig ska jag säga men har ändå lite saker att se fram emot denna våren så det ska jag nog överleva! Nuu måste jag plugga, ha en fin söndagkväll allihop /A ❤



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback