Skriv din beskrivning här!

GOOD MORNING MONDAY



Godmorgon finisar! Hoppas att ni har sovit gott ♡♡ Jag har faktiskt varit vaken i fyra och en halvtimma, alarmet ringde 05:40 och då begav jag mig till gymmet för 40 minuters powerwalk. Det var riktigt svettigt men också väldigt kul faktiskt, tro det eller ej när klockan bara var strax efter sex! Gick sedan hem med ett stort leende på läpparna, nöjd och glad! Jag duschade och åt innan jag åkte till skolan för en timmes yoga, nu är jag hemma hos Emelie för ska sminka mig oså här innan vi går tillbaka till skolan. Endast två lektioner återstår och när vi slutar ska jag plugga och gymma. Tycker faktiskt att det låter som att det blir en bra måndag trots allt, är taggad och redo för en ny vecka!! Är ni? Ha en bra måndag, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback