Skriv din beskrivning här!

FIRST WORKOUT THIS YEAR

Hej på er! Idag har jag verkligen varit mer aktiv än igår, smällde av året första gympass och det blev bröst och triceps med pappa (en liten video från passet finns på min insta: fitness_alice), innan det åt jag en jättegod quesbar som jag inte testat innan, 9/10 får den, såå himla god!

Såhär la vi upp passet:
BRÖST
Bänkpress med hantlar på sned bänk 8x4 + 1 uppvärmningsset
Bröstpress maskin 8x4
Peck-deck 8x4

TRICEPS
Push down i cable 8x4 + 1dropset

Drag med rep över huvudet 8x4
Omvänd push down + hantellyft bakom huvudet 8x4 - superset


När jag kom hem så åt jag detta goda till lunch; proteinpannkakor med hallon, ananas och hallonkvarg plus ett stort glas vatten! Resten av dagen har jag bara städat, nästan hela lägenheten faktiskt haha. Sen har jag gjort kakor av questbars också som ni ser på bilden nedan:

Jag delade två questbars i tre bitar vardera och kavlade ut, satte in dom i ugnen (200grader) i ungefär 3 minuter, sedan stelnar de när man tagit ut dom. Ska provsmaka med mamma och pappa framför en film ikväll, så skönt med en mysig hemmakväll med dom bara faktiskt, inte umgåtts med dom alls mycket på lovet så lite tid själv med dom uppskattas då Ebba är hos din pojkvän! Nu ska jag hjälpa mamma med maten, puss /A



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback