Skriv din beskrivning här!

A LIST

Namn? Alice Victoria Karlsson Bomberg
Tre rädslor som du har? Att inte hinna med allt jag vill göra innan jag dör, att förlora mina bästa tjejer och att något hemskt ska hända min familj
Tre saker som du älskar? Kläder, kärlek och gymmet
Fyra avtändande saker enligt dig? Att vara trög typ hahaha och slarvig och osmart
Har du en bästa vän? Har flera
Hur lång är du? 1,76
Är du kär i någon? Nej 
Favoritplats? Sängen eller gymmet skulle jag nog säga, och USA!!!!!
Vad lyssnar du på just nu? Spotify's lista Breakfast in bed
Vad lägger du först märke till med en ny person? Utseendet eftersom att det typ alltid är det första man ser
Skostorlek? 39-40
Ögonfärg? Blå
Hårfärg? Blond
Vad är färgen på din bh du har på dig nu? Vit
Favoritfilm? Endless Love, Love and other drugs och The perks of being a wallflower tror jag!
Hur känner du dig just nu? Ganska glad men jävligt stressad
Din relationsstatus? Singellllll
Favorithögtid? Julen och midsommar tror jag
Tatueringar/piercingar du vill ha? Fler piercingar i öronen och tre tatueringar typ som jag är helt 100 på
Hatar du och ditt ex varandra? Nej
Får du ”Godmorgon”- och ”Godnatt”-SMS? Jaa<3
Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? Kan äta frukost, borsta tänderna, klä på mig och sminka mig på typ 30 minutermen jag vill alltid ha minst en timma på mig för blir stressad annars haha
Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Pappa<3
När kramade du någon senast? Igår kväll
Finns det någon du litar på men inte borde? Jaa det gör det nog
Något du inte gillar med idag? Vädret och mitt hår
Tror du på spöken? Kanske
Tror du på magi? Vet inte
Tror du på lycka? Ja det tror jag typ man måste göra för att inte vara ledsen hela tiden?
Hur är vädret just nu? Grått
Vilken var den senaste boken du läste? Läser två just nu, en frivilligt (the fault in our stars) och en på engelskan i skolan (kindred)
Gillar du lukten av bensin? Nej
Har du några smeknamn? Elina kallas mig Alive typ hahah bara för man alltid råka skriva det på mobilen..
Spenderar du pengar eller sparar du dom? Både och!
Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? Pumpin Blood med NONONO
Hur kan man vinna ditt hjärta? Vara SNÄLL och få mig att skratta
Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? Att man alltid ska vara sig själv, tron på sig själv och stå för det man tycker. Det kommer man jävligt långt på
Fått F i ett ämne/kurs? Ja hehe på högstadie
Druckit alkohol? Jaa
Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? Haha ja tyvärr
Varit utomlands? Ja
Fått ditt hjärta krossat? Japp



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback