Skriv din beskrivning här!

A BAD DAY

Ja idag har jag verkligen haft en dålig dag. Ni vet en sån dag då ingenting är rätt verkligen, dock har den blivit lite bättre men iallafall, hade ställt alarm klockan 10 för att gå en morgonpromenad innan frukosten men var knappt vaken så jag stängde av det och somnade om. Vaknade inte igen förrens tolv och gick upp typ halv ett, det var väl skönt att sova ut sista dagen på lovet men hatar verkligen att sova bort dagarna, haha är väl den enda tonåringen som tycker det men efter 10 är det typ sent för mig att gå upp haha? Sen iallafall när jag skulle göra gröt så hade vi inga hallon hemma, upptäckte också att jag hade fått en ny finne (har alltid massa men de har äntligen börjat försvinna lite) och när jag väl kom till gymmet efter att ha dampat på allt och inget hemma så var jag astrött och passet var inte kul. Körde allt jag skulle (fyra ryggövningar och fyra bicepsövningar) men det var segt som sjutton, plus att jag var jättenära på att svimma under sista övningen så den blev det bara 3 set på. När jag kom hem vid halv fyra så la jag mig i sängen direkt, duschade inte ens först haha. Ville sova bort eftermiddagen men kunde verkligen inte somna så blev så jävla uttråkad SÅÅÅ gjorde ansiktsmask och duschade och nu har jag ätit!
Ni som ens orkar läsa allt detta ointressanta - grattis, eller nåt haha... Nu ska jag svara på lite kommentarer här på bloggen tänkte jag, eller börja lite iallafall! Och så ska jag visa er mina nyårslöften också. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback