Skriv din beskrivning här!

1 OF 365


Idag har jag inte gjort något alls knappt förutom sovit. Pappa väckte mig vid halv sex och då hade han gjort mat som vi åt tillsammans, fick i mig lite iallafall inna jag la mig i sängen en stund igen. Sen gjorde jag smoothie och så åt jag lite frukt till, var sååå sugen på det! Har även planerat morgondagen lite för då tänkte jag ta tag i livet igen, gym och städ står på schemat. Får se hur mycket jag orkar med haha. Ni får sova gott iallafall, puss! /A


Alice? :) Kan inte du göra en "Såhär äter jag på en dag" inlägg! Skulle vara jättekul och inspirerande. Du kan ju jämföra om du vill och lägga upp på tränings dag, och kanske helgdag? Älskar balansen du verkar ha med din kost! ❤️ Så skulle betyda mycket! Kraaaaam ha bästa lördagen

2015-01-03 · 15:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback