Skriv din beskrivning här!

GÅRDAGEN

Igår var det första februari vilket känns skönt, har äntligen lämnat januari bakom mig. Det har varit en ganska bra månad men ändå väldigt jobbig så det är skönt att vi är inne på sista vintermånaden nu för längtar verkligen till våren! Jag började iallafall februari med en lång sovmorgon till tjugo i ett, pluggade och chillade lite tills halv sju ungefär då jag och Ebba gick till gymmet för att köra 90 minuters cardio! Det blev 30 minuters powerwalk på löpbandet i hastighet 6,8 och lutning 15, sedan 30 minuter på crosstrainern på lutning 20 och motstång 60-80 sedan till sist 30 minuter på IW-maskinen eller vad det nu är haha... Riktigt svettigt var det och jag mådde verkligen illa efteråt! När vi kom hem så gjorde jag en jättegod smoothie på lättmjölk, havregryn, proteinpulver (jordgubb) och äggvitor sedan duschade jag och gick och la mig. Hade dock jättesvårt att somna... Sov till och fram tills halv två ungefär då jag äntligen fick sova enda tills alarmet ringde 06:20 imorse!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback