Skriv din beskrivning här!

LÖRDAG



Sammanfattar min dag kort för är dödstrött!! Gick upp tidigt imorse för att duscha håret samt plugga innan jag skulle på hockey med Moa och Emelie vid 12! Efter det åkte vi direkt till resebyrån för att kolla resor och förhoppningsvis har vi bestämt oss nu så att vi snart kan boka. När vi var klara där så åkte jag och Moa hem till mig och gjorde pannkakor sedan körde vi ett rygg- och biceps-pass på gymmet. Köpte sedan sallad på Alcamo som jag åt tillsammans med pappa och ikväll har jag bara myst. Eftersom att vi hade studiedag igår så har det verkligen känts som söndag idag men det är sååå skönt att det är söndag imorgon, eller ja nu... Ska sova ut så länge jag vill sedan plugga och förhoppningsvis träna! Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback