Skriv din beskrivning här!

DAGENS ARMPASS

God kväll fina ni! Detta har nog varit den minst lönsamma kvällen i mitt liv haha... Körde ett superbra armpass, träffade även la squad på gymmet så de fick mig på jättebra humör ❤️❤️ Men när jag kom hem tvingade min syster mig att bleka hennes hår vilket blev asdåligt (inte pga mig utan pga att hon köpte fel blekning för hennes hår), sedan har jag ätit chokladbollar och pratat med Moa och Emelie. Så inte fått så mycket gjort! Bestämde mig iallafall nu för att ta tag i plugget en timma så ska bara borsta tänderna oså sen lägga mig i sängen med engelskaboken. Här nedanför ser ni iallafall dagens gympass! Ha en fortsatt trevlig kväll, puss /A


BICEPS
drag med rep i cable 8x4
hammercurls 8x4
curl i maskin - en hand åt gången 8x4
curls med skivstång 6-8x4
 
TRICEPS
press ner i cable 8x4 + dropset
drag över huvudet i cable 8x4
hantellyft bakom huvudet 8x4



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback