Skriv din beskrivning här!

EN VÄLDIGT BRA TORSDAG

Idag har varit en väldigt bra dag faktiskt! Jag gick upp någon timma tidigare för att hinna duscha håret och plugga innan skolan som började halv elva. Vid halv tre hade jag tandläkare och det gick jättebra! När jag var klar där så gick jag bara hem och bytte om innan jag gick till gymmet för ett benpass. Det gick hur bra som helst och hade SÅ mycket energi, bra pump osv, inget att klaga på faktiskt! Såhär såg passet ut:
Squats i smith 8x4
Benpress 8x4
Utfallssteg i smith 8x4
Kick back i cable 20x2
Liggande bencurl 8x4
Benspark 8x4
Stående vadpress 20x2
 
Efter benpasset gick jag hem till Weber en snabbis för att krama om henne eftersom att hon åker bort i två veckor imorgon :(
Sedan fick jag stressa hem för att duscha oså innan jag skulle gå till rosegarden och äta med familjen samt farfar och farmor. Vi är kvar här men har ätit upp, maten var JÄTTEgod och glass"buffén" med såklart hehe, smakade extra bra efter träning med! Ikväll ska jag mysaaaaa ♡♡
 


Min goda frukost imorse! Havregrynsgröt med proteinpulver (jordgubb) toppat med kokos, hallon och pumpafrön som vanligt. Alltid lika gott!
 

Jag och min fina Elina i skolan idag♡♡

Två egobilder från idag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback