Skriv din beskrivning här!

16:48


Detta mellanmålet var GULD efter en lång dag i skolan. Är helt slut verkligen, höll på att somna på sista lektionen... Men nu är jag iallafall hemma och försöker tagga om för ett biceps- och tricepspass så jag kommer iväg någon gång haha. Ska försöka köra så effektivt som möjligt, kanske med lite supersets och sånt, så jag kan komma hem och plugga oså så snabbt som möjligt sen. Vill försöka bli klar med det mesta innan lovet börjar så jag slipper plugga allt för mycket för lov är trots allt lov. Jaja nu ska jag snart iväg och träna!! Puss


Hej. Jag har en fråga. Kör du aldrig pass på gymmet? Ser bara att du skriver om styrketräning och cardio. Kram älskar din blogg

2015-02-04 · 20:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback