Skriv din beskrivning här!

SUNDAY

heej finisar! tänkte berätta lite snabbt om gårkvällen och även dagens planer, eller det som är kvar av dagen haha... igår kväll var vi iallafal på en fest på torpa! det var helt okej tills de flesta skulle ut på krogen så vi under 18 visste inte riktigr vad vi skulle göra haha. men jag och emelie blev hämtad oså åkte vi till j där även m och p var. vi spenderade natten med dom ute på landet haha. vi somnade inte förrens tidigt imorse och sen fick vi skjuts hem till emelie vid elva ungefär.
vi har bara legat i sängen och myst, snackat, kollat oth och ätit typ. men just nu sitter jag på bussen och är påväg till sandy som ska fixa mina naglar! sen måste jag till torpa och hämta min laddare som jag glömde på festen igår haha och ikväll ska jag till gymmet med elina! vi hörs då, puss /A ♡

haha usch jag bara äter och äter. men från och med imorgon ska jag försöka att bara ha en cheat day i veckan, alltså då jag får äta vad jag vill. men har verkligen varit sugen på ALLT nu efter min diet, så jävla jobbigt... jaja det bränner jag bort sen!


Vilken gymnasie linje går du? Vad tycker du om den och varför valde du den? Är det mycket plugg osv? Jag vet inte vad jag ska välja och skulle därför vilja veta hur du tänkte oså

2014-09-28 · 20:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback