Skriv din beskrivning här!

BUSY DAY

hej på er!! min kväll har varit fullsmäckad verkligen. inte så stressig men har gjort saker hela tiden typ. blev dock färdig med allt på min att göra-lista för idag innan kl 21. så kunde koppla av i soffan en liten stund!

såhär ser mina kycklinglådor ut! gjorde såklart fler än två men dom fick inte vara med på bild. stekte även maaassa nötfärs samt kokade flera portioner ris. frös in allt i lådor så att det bara är att ta fram att värma sen. tror jag har till hela veckan nu faktiskt, iallafall fram till fredag, så skönt! så nu de kommande dagarna slipper jag att tänka på att laga mat. kycklingen gör jag i ugnen och så kryddar jag den med curry, för er som undrar!

nu ligger jag i sängen. lyssnar på mysig sovmusik och har faktiskt kollat alla sociala medier och sagt godnatt till de jag smsat med så ska strax sova! imorgon väntas en lång skoldag 8:20-16:00, men det ska jag nog orka om jag bara somnar ganska snart! får väl se fram emot favoritpasset sen på gymmet på eftermiddagen. puss /A ♡


Mums!

2014-09-08 · 14:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback