Skriv din beskrivning här!

Q/A - TRÄNING DENNA VECKAN

Q: har du vilat från gymmet denna veckan? har inte sett att du skrivit att du tränat
A: ja det har jag tyvärr! med tanke på att jag inte har mått så bra och sen haft väldigt mycket plugg att prioritera så har jag helt enkelt inte hunnit det. det enda jag har hunnit med är typ en löprunda tror jag? skulle kört rygg och axlar igår men det hann jag inte. skulle blivit för sent att komma i säng vid halv tolv med tanke på att jag började åtta idag. men förhoppningsvis så ska jag köra ett TRX-pass på gymmet med min syster idag. men innan det måste jag vila så huvudvärken går över och så ska jag även hinna plugga lite innan emelie kommer ikväll...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback