Skriv din beskrivning här!

PLUGG


detta är precis vad man behöver för att orka plugga någon timma. har gjort färdigt matten och ska strax plugga tyska! när pappa kommer hem åker vi kanske och kollar på nya träningsskor till mig om jag orkar! tänkte köpa ett par liknande de grön-blåa jag har fast gula eller rosa. alla tips på såna med bra kvalité och bra pris är välkomna. hoppas att ni har en bra onsdag. min blev precis lite sämre meeen ska försöka att ta mig igenom kvällen ändå. det är en ny dag imorgon! puss /A ♡


Heeej!! Ville bara kika in här och berätta för dig hur grym du verkligen är. Sätt massa på Twitter idag och jag blir på allvar ledsen över hur man kan skriva något sånt helt öppet och hänga ut någon/några på det sättet.
Du ska få göra vad fan du vill utan att någon ska behöva bry sig så en tyst minut för dom ;)
Ser verkligen upp till dig så kämpa på!!! <33

Svar: tack så jättemycket!! blir verkligen så himla glad av såna här kommentarer, du förstår inte hur mycket detta betyder!! TACK TACK TACK! kram på dig<3
Alice Bomberg

2014-09-04 · 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback