Skriv din beskrivning här!

PANNKAKSFRUKOST EFTER LÖPRUNDA

hej på er, hoppas att ni har/har haft en bra morgon!! jag gick upp vid tjugo i åtta ungefär och tanken då var att jag skulle ta en powerwalk, men när jag kom utanför dörren så ändrade jag mig. så jag tog faktiskt en löprunda istället! jag har inte sprungit på flera månader så det blev ingen lång runda men det gick ändå bättre än jag trott så jag är nöjd ändå! när jag kom tillbaka hem igen så duschade jag och sen fixade jag frukost. det blev pannkakor och smothie, recepten hittar ni under bilderna nedan:




smoothie
mjölk
is
havregryn
proteinpulver (smak - stracciatella)
kokos
äggvita

bananpannkakor
1 banan
4 ägg
stek i plättlagg i kokosolja på medelvärme


Super mumsigt :D

2014-09-18 · 11:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback