Skriv din beskrivning här!

ÖVERLEVDE

japp. jag överlevde denna dagen med. den började SKIT verkligen. men cyklade upp till willys innan skolan och köpte en celsius som jag drack på första lektionen. och första lektionen (som brukar vara ganska tråkig...) var knappt jobbig! och på engelskalektionen började vi med en inlämning som gick jättebra faktiskt. sen hade vi matte och det var kul för alla hade damp på läraren haha.. avslutade dagen med orientering på idrotten. var tillsammans med ida då och vi var ett bra team så även den lektionen gick snabbt! hon följde med mig hem en snabbis sen innan hon skulle iväg och jag skulle gymma.
körde ben, rumpa och vader med min syster. det gick mycket bättre än jag trott faktiskt! taggade till med bra musik på gymmet och gjorde alla övningar som vi tänkt. vi stretchade till och med efter. brukar alltid slarva med det men idag gick det bra och jag gjorde lite olika övningar som kändes super! tyvärr så tog vi inga bilder under passet, vilket jag ångrar lite nu... men det får bli några på fredag när jag kör ben med elina! ska försöka filma lite då för tror aldrig jag har gjort det på något benpass? IALLAFALL. var helt slut efter benpasset idag. kände mig som en tomat verkligen, dock syntes det inte lika mycket på bild som jag trodde haha...
 
 
kom hem för lite mer än en timma sen. käkade och duschade direkt och FAN va gott det är med mat efter att man har gymmat alltså. slängde nästan i mig allt hehe, var så grymt hungrig! när jag hade duschat så tog jag på mig mjukis och nu ligger jag i sängen. har tänt ljus och ligger under täcket och lyssnar på musik. men nu ska jag plugga och även hjälpa en tjej med ett kostschema! det är så kul att ni frågar mig om sånt trots att jag verkligen inte är något proffs. men är det något ni undrar över, så tveka inte att fråga!
nu ska jag ta tag i livet lite innan det är läggdags. puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback