Skriv din beskrivning här!

GLAD OCH NÖJD

nu är jag hemma igen! eller har varit hemma i en timma ungefär men inte orkat blogga förrens nu hehe. iallafall så gick det jättebra hos min kostrådgivare. oså tog det inte mer än fem minuter vilket var skönt för har haft huvudvärk hela dagen så ville mest bara hem hehe...
iallafall så ska jag fortsätta med samma mat nu en månad till (då jag ska till honom igen), just för att det ska hinna bli en bra balans eller hur man ska säga! jag tycker det är väldigt skönt faktiskt för nu har jag kommit in i detta. jag vet exakt utantill hur mycket allt ska väga, jag behöver inte kolla på pappret längre som han gav mig första gången likom. det var väldigt stressande, svårt och jobbigt med allt sånt typ första veckan. så det är skönt att slippa börja med något nytt nu. jag är glad och nöjd över att han tyckte att jag hade gjort ett bra jobb, vilket jag vet att jag har gjort eftersom att jag verkligen har skött kosten. så det är jag stolt över! det känns också sjukt att det redan har gått en månad men även roligt för jag har sett resultat och ärligt talat så trodde jag inte det skulle vara såhär lätt som det är att sköta ett så strikt kostschema. det är klart att jag är sötsugen och så ibland, mest uttråkad egentligen kanske haha och då vill jag äta. MEN jag har ett mål och det ska jag fan nå, det har jag bestämt mig för!
det ska bli riktigt roligt att se hur resultaten är efter en månad framåt, alltså i oktober! och även hur vi kommer fortsätta då. är så nyfiken på hur jag ser ut i kroppen om ett halvår. detta är så himla spännande!



härlig bild!

Svar: tack!!
Alice Bomberg

2014-09-12 · 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback