Skriv din beskrivning här!

MITT TRÄNINGSSCHEMA

jag har fått mejl och även kommenterarer av er ifall jag inte kan visa mitt träningsschema! och självklart kan jag det, dock skriver jag inte upp hur passen brukar se ut eller liknande. utan helt enkelt bara hur en vanlig träningsvecka ser ut för mig nu för tiden!
 
måndag: axlar och mage (nästan alltid på eftermiddagen)
tisdag: morgoncardio i form av pw 45 minuter och ben (lår och vader alltså) och rumpa (på eftermiddagen)
onsdag: bröst och triceps (helst på morgonen så att jag kan göra annat än att träna efter skolan, t.ex. plugga)
torsdag: morgoncardio i form av pw 45 minuter och rygg och biceps (på eftermiddagen)
fredag: ben (lår och vader alltså), rumpa och mage (direkt efter skolan eller senare på eftermiddagen)
lördag: vila
söndag: vila/pw
 
anders (han som jag fick mitt kostschema av) rekommenderade 1-2 vilodagar i veckan och då tog jag både lördag och söndag. jag kände att det kan vara ganska välbehövligt. på lördagarna pluggar jag oftast på dagarna och så kanske man vill träffa någon kompis också. och på söndagarna jobbar jag ju 11-16 och då vill jag också hinna plugga, fixa matlådor, städa osv! så jag tycker det är perfekt att vara ledig från gymmet på helgen. visst, det är klart att det känns tomt haha, men samtidigt så blir jag ännu mer taggad inför gymmet veckan som kommer eftersom att jag inte varit där på två dagar. och sen är det väldigt skönt att vila kroppen med! är heelt slut på fredagkvällarna verkligen!


Vart jobbar du nånstans och hur fick du det jobbet? :)

2014-09-07 · 20:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback