Skriv din beskrivning här!

EN LÅNG DAG



heeeej på er! förlåt för att jag inte har bloggat något idag förrens nu men har faktiskt inte orkat och inte riktigt hunnit heller. men nu har jag lite tid, lite hehe... började iallafall dagen med att köra mage och vader på gymmet samt lite cardio efteråt. hade väldigt lite motivation men kämpade mig igenom hela passet ändå som trots omständigheterna blev väldigt bra till slut! började skolan vid halv elva och fick även där enda till fyra kämpa för att orka. var så trött och vi har så många och såå sega lektioner på torsdagar... usch. men när jag hade slutat så cyklade jag raka vägen hem och la mig i sängen!


jag satte igång med plugget direkt samtidigt som jag laddade upp inför ett gympass med kvarg (hallon och naturell), en celsius och ett äpple! såå jäkla gott och perfekt mellanmål enligt mig! när mamma kom hem så åkte jag med henne ner till gymmet för hon skulle på ett pass. i bilen drack jag mitt BCAA, arginin och glutamine. sen körde jag rygg och biceps i ungefär 50 minuter och trots att jag inte var helt på hugget efter denna långa dagen så gick det förvånansvärt bra! är glad över att den jobbigaste skoldagen på veckan är över, plus att det är fredag och helg imorgon!



direkt när vi kom hem från gymmet efter att ha handlat lite så duschade jag och fixade mat (dvs tog fram matlådan och värmde den hehe). så åt ganska nyss denna smaskiga middagen. tänkte fortsätta med plugget en liten stund nu innan jag ska packa inför imorgon och planera sista skoldagen (som inte är alls lång<33) så att jag har koll på allt!
iallafall så hoppas jag att ni har haft en bra torsdag och att ni får en bra kväll, puss /A 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback