Skriv din beskrivning här!

MELLIS EFTER EN LÅNG SKOLDAG



detta har jag precis tryckt i mig efter en lång dag i skolan. efter lunch hade vi fyra lektioner och det är så himla segt, men det gick ändå hyffsat snabbt idag!
jaja, tanken var att jag skulle göra proteinbollar när jag kom hem för var så sjukt sugen på det. men smeten blev för kladdig så jag la upp det i en skål och toppade med blåbär istället. det mixade gojset är kvarg, kakao, proteinpulver, jordnötssmör och rågflingor! jättegott faktiskt! nu hade jag mest velat ligga i sängen resten av dagen men idag fick vi ännu mer plugg... och jag vill helst ha så mycket som möjligt gjort innan helgen så ska sätta igång med allt nu! puss /A ♡


Gud va gott de se ut att vara <3

2014-09-18 · 16:52:35

Gud va gott de se ut att vara <3

2014-09-18 · 16:53:03

Så gott det ser ut!

2014-09-18 · 17:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback