Skriv din beskrivning här!

LUGN SKOLDAG



två bilder från min morgon-pw!

hej på er! började som sagt dagen med en morgon-pw uppe vid elmia. det blev en runda på drygt 35 minuter. efter det gjorde jag mig iordning och sen pluggade jag en stund innan jag cyklade till skolan. vi hade bara svenska och sen har vi varit och lyssnat på olika partier. ganska intressant faktiskt! men nu sitter vi och lyssnar på en politisk debatt, vilket inte är lika kul... men hellre detta än vanliga lektioner antar jag.
är trött och hungrig så ska äta så fort jag kommer hem! sen ska jag till gymmet, förhoppningsvis med min syster. annars tränar jag själv. men är riktigt pepp på att gymma faktiskt, längtar!! puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback