Skriv din beskrivning här!

GODMORGON

godmorgon! jag vaknade för en liten stund sen men ligger fortfarande i sängen, har bara läst bloggar och kollat twitter osv. tänkte bara berätta lite om hur min dag ser ut! börjar halv elva och innan det ska jag duscha håret och plugga lite. när jag har slutat vid fyra så går jag hem och bara äter lite mellis och duschar kroppen (pga sista lektionen är idrott) innan jag åker till weber. ska bara plugga och hänga typ! sen om jag hinner ikväll (för jag vill verkligen få så mycket plugg som möjligt gjort så jag kommer att prioritera det nu) så kanske jag kör mage och rumpa samt lite cardio med elina. annars kanske jag bara tar en promenad eller något men det beror på som sagt vad jag hinner! har en hel lista på massa småsaker jag ska hinna med idag också, bland annat fixa lite blogginlägg.
men nu vet ni hur min dag ser ut och därför kanske det inte blir jätteroliga blogginlägg idag, men det märker vi! ha en bra tisdag, puss /A ♡






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback