Skriv din beskrivning här!

GÅRKVÄLLEN


godmorgon!! jag tänkte bara berätta lite om gårkvällen. jag körde ju som sagt ett TRX-pass med mamma, det var riktigt jävla jobbigt haha! efter det så duschade vi osv på gymmet och sen mötte vi upp pappa och ebba. vi fyra åkte till en italienare och en grek och åt mat. jag åt planka och det var jättegott! efter det så var tanken att jag skulle fika med emelie och elina men sen blev det inte så så jag åkte hem med familjen igen oså kollade jag på film med mamma och pappa. vi såg filmen non stop med liam neeson och den var svinbra faktiskt!!
testade förresten baren ni ser på bild här uppe med. är inte så förtjust i dahlblads swebars egentligen för tycker de smakar så sött??? eller något är det iallafall jag inte gillar, men denna med kanelbullesmak var ganska god ändå!
iallafall så somnade jag vid ett ungefär och nu har jag precis vaknat. planerna för idag är att plugga och träna och sen träffa några utav tjejerna ikväll! kommer bli en bra dag!! puss /A ♡


Var ifrån kommer den rosa jackan/koftan?

2014-09-30 · 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback