Skriv din beskrivning här!

FRUKOST INNAN GYM


för er som inte vet vad jag äter till frukost - här har ni en bild! nu på dieten, som man kan kalla det, så äter jag alltid detta till frukost. ett ägg, en "smoothie" gjord på vatten, havregryn och proteinpulver! tar alltid även en vitamin-tablett. sen ser ni ju att det ligger en till tablett bredvid och det är arginin, som jag alltid tar innan gymmet!
just nu är jag påväg till bussen. ska åka till gymmet för att köra bröst och triceps. kör ju ingen morgoncardio på onsdagar så tänkte att jag kör styrkan nu på morgonen så kan jag göra lite annat i eftermiddag. måste bland annat laga lite mat och fixa matlådor! jaja, uppdaterar mer när jag har gymmat. puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback