Skriv din beskrivning här!

FREDAG


benpasset innan gick bra!! vi körde en hel del squats, lite supersets och riktigt tung vikt i benpressen med få reps bland annat! känner redan i baksida lår, såå gött!
nu är jag hos weber, vi gör ingenting alls, ligger i hennes soffa bara, pratar och tar det lugnt! senare kanske jag ska träffa emelie men beror på om jag orkar för är väldigt trött. annars ska jag nog bara vara hemma. kanske kolla film eller bada eller något! får se helt enkelt. hoppas att ni har en grym fredag iallafall, puss /A 


Hej, vad fin blogg du har.
Skulle du kunna vara super snäll och skicka ditt kost o tränings schema till mig på mail? Skulle uppskattas.
Kram! :)

2014-09-05 · 19:32:38

Vad har din syster för typ av kort på nordic wellness ?

2014-09-05 · 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback