Skriv din beskrivning här!

FÖRSTA SEPTEMBER

idag är det första september. jag vet inte riktigt vad jag tycker om det faktiskt... det känns inte särskilt roligt att veta att den sista sommarmånaden faktiskt är slut nu, men samtidigt så vet jag att september månad kommer bli grym! dels för att jag snart ska till BN igen och se vad det har blivit för förändringar osv på min kropp med det kostschemat jag går efter, och även för att utmaningen börjar idag! det ska bli så kul att få se era bilder och det är ju riktigt kul att det är så många som runt 40 stycken som är med! sen är det skönt att det börjar en ny månad på en måndag tycker jag. det blir liksom som en riktigt ny rivstart, så det är skönt!
förra veckan var sådär för mig, jag var trött, lite stressad och hade inte alls mycket motivation till gymmet... men jag försöker att varje dag vakna upp med tanken "idag är en bra dag", och det blir faktiskt oftast bra dagar då, om inte något kommer senare under dagen och förstör det... men idag är en bra dag, hoppas att det är det för er med! jag ska försöka att göra denna veckan så bra som möjligt. bra och hårda träningspass med vänner, bra blogginlägg, positivt tänkande, mycket sömn osv. jag hoppas att ni också tänker så, för när man tänker positivt så blir det oftast bra!! lite senare under dagen tänkte jag eventuellt lägga upp ett peppinlägg inför hösten, men får se när och om jag hinner det! nu måste jag gå till skolan. börjar 08:20 med yoga haha! puss /A 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback