Skriv din beskrivning här!

LITE PEPP TILL DENNA DAGEN

"'cause sometimes you just feel tired,
feel weak, and when you feel weak, you feel like you wanna just give up.
but you gotta search within you, you gotta find that inner strength
and just pull that shit out of you and get that motivation to not give up
and not be a quitter, no matter how bad you wanna just fall flat on your face and collapse."

detta är början på eminem's låt 'till I collapse och jag tänkte tipsa er om den, ni som inte hört den, eller hört den men inte tänkt på texten, för detta är faktiskt en svinbra låt att lyssna på för att bli lite extra taggad till gymmet. eller skolan, eller jobbet, eller vad som helst! jag hade en skitmorgon men lyssnade på denna låten påväg till skolan och jag fick faktiskt rysningar. tycker denna läten är svinbra, om inte minst texten, speciellt i början!
så lyssna på den när ni vill bli lite extra taggade till erat gympass, en lång skoldag, ett segt arbetspass, en hög full av plugg eller vad som helst. för en sak som är värre än att ge upp är fan att inte ens försöka. kom ihåg det!


ha en bra tisdag nu! försök att göra denna dagen så bra som möjligt trots att ni kanske bara vill gå hem och lägga er i sängen (som jag hehe...). men tänk vad skönt när ni lägger er i sängen ikväll och faktiskt ska sova, att känna att ni klarade av denna jobbiga dagen! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback