Skriv din beskrivning här!

EN LÅNG DAG


hej på er! hoppas att allt är bra med er! jag mår bra men är ganska trött och sliten, det har varit en lååång dag idag. åkte som sagt till weber efter skolan. pluggade och fick faktiskt lite gjort. vi hade inte setts på ett tag heller så var ju tvugna att snacka lite hehe. sen åkte jag med pappa hem vid halv sju ungefär. åt middag precis när jag kom hem och sen har jag bara pluggat resten av kvällen. därför har det inte blivit någon bloggning, hoppas att ni förståe det! måste prioritera skolan först eftersom att den är viktigast just nu.
nu är det tisdagkväll iallafall och soom jag har längtat tills imorgon!! det är en helt okej skoldag. eller det är bara tråkiga lektioner haha men vi går 9:50-14:30 bara så det funkar! innan skolan ska jag träna hemma lite med några appar och efter skolan ska jag plugga men även göra två andra roliga grejer! vill dock inte skriva något om de grejerna på bloggen än. men jag tror inte att det blir så mycket bloggning iallafall, men det märker vi imorgon! ska försöka att uppdatera innan skolan iallafall. men nu ska jag äntligen inta sängen, puss /A ♡


Vad använder du för appar när du tränar hemma? :)

2014-09-17 · 18:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback