Skriv din beskrivning här!

EN FJÄRDEDEL KLART

detta inlägget är riktat främst till de som är med i min och elinas utmaning:
 
idag är det söndag - vilket innebär att ni som är med i utmaningen har (förhoppningsvis) klarat en vecka utan onyttigheter, eller med någon cheat day kanske. jag hoppas att det har gått bra för er och att ni har kunnat ersätta godiset/läsken/chipsen nu i helgen med något annat!
jag tycker iallafall att ni är jätteduktiga som ens försöker, för det är inte många som tror att dom kan klara sig utan godis, chips osv i en månad. men en månad är ju faktiskt inte så himla mycket om man tänker efter. fyra veckor liksom, inte ens ett halvt sommarlov om man ser det på det sättet! och nu har det redan gått en fjärdedel och det har ändå gått ganska snabbt, eller hur?
jag hoppas att ni är taggade inför en ny vecka nu för det är jag! står just i köket efter några timmars jobb och håller på att fixa massa matlådor inför kommande vecka (kan lägga upp bild på allt sen när det är färdigt). jag hoppas att ni klarar den kommande också. men det vet jag att ni gör om ni bara har lite vilja och disciplin. på de bilderna som vissa av er skickar in så ser det iallafall superbra ut! det är så kul att ni skickar in bilder också, eller taggar era bilder med våran hashtag #workoutwithea. så hoppas att ni är peppade och laddade inför en ny vecka!

tre bilder från våran hashtag!


Gott

2014-09-08 · 15:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback