Skriv din beskrivning här!

EN BÄTTRE FREDAG

hej på er! jag hoppas att allt är bra med er. med mig är det jättebra faktiskt förutom att jag är väldigt trött... men så är det nästan varje fredag efter veckan som gått. denna veckan har varit ganska intensiv och jobbig men ändå väldigt bra eftersom att jag bara har haft två vanliga skoldagar. idag fick jag även väldigt bra besked vilket jag tyvärr väljer att inte skriva ut här på bloggen (inte än iallafall). så jag är glad över det och så är det ju såklart väldigt skönt att det är fredag och helg nu också!
bilden ni ser ovan är från tidigare i skolan idag. emelie och jag gick och köpte lite gott till naturen och så var vi lite hungriga med. egentligen ville vi ha en macka eller någon fralla men det fanns inte, så då tog vi en sandwich-glass istället haha för det var det närmsta vi kunde komma macka... det var så himla gott och ett perfekt avslut på skoldagen.

jag slutade runt ett ungefär och direkt när jag kom hem så fixade jag lite mellanmål (vaniljkvarg med hallon och en smoothie gjord på vatten, banan, havregryn och chokladproteinpulver)och sen slängde jag mig i sängen direkt. har legat här sen dess. funderar på att gå upp till willys och köpa en celsius så jag får lite mer energi till TRX-passet jag ska köra med mamma sen. men det lär jag väl inte orka så ska la fortsätta ligga här i två timmar ungefär innan vi ska cykla ner till stan. efter träningspasset ska jag, mamma, pappa och ebba äta på restaurang och ikväll ska jag vara med emelie och elina! blir nog en jättebra fredag detta tror jag, hoppas ni får det med! puss /A. 


Härliga bilder!

2014-09-26 · 15:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback