Skriv din beskrivning här!

DAGENS LUNCH


jag brukar inte lägga upp snapchat-bilder på bloggen haha för tycker det är ganska fult men var så hungrig så orkade inte ta någon vanlig bild efter denna heheh... iallafall så är det kyckling med currykrydda och ris och grönsaker! det var sjukt gott faktiskt trots att jag äter samma sak varje dag haha. men älskar kyckling så klagar ju inte!
nu är min lunch iallafall slut så ska återgå till jobbet. är väldigt taggad på att gymma så jag hoppas att de här två sista timmarna går fort. vad gör ni idag? puss /A ♡


Är det okej att äta sylt nu under utmaningen (ex. Sylt på gröten)?

2014-09-14 · 18:31:42

Det ser gott ut!

2014-09-14 · 21:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback