Skriv din beskrivning här!

BRÖST OCH TRICEPS PÅ RACKETCENTRUM

godmorgon! idag vaknade jag strax innan åtta vilket faktiskt var väldigt skönt! jag gick upp och åt frukost och chillade lite innan jag tog cykeln till racketcentrum för ett gympass. egentligen vilar jag ju från gymmet på både lördagar och söndagar men eftersom att jag inte tränade varken i onadags eller torsdags så får jag ta igen de passen nu! så idag är det bröst och triceps på schemat.


jag har precis blivit färdig med styrkan och här är de övningarna jag körde:
bröst:
bänkpress
bröstpress
armadduktion i cable
peck deck

triceps:
drag med rep över huvudet i cable
press ner med rep i cable
armsträckning (maskin)
lyft med hantel bakom huvudet

sedan avslutade jag med vanliga breda armhävningar och tricepsarmhävningar! det brände rejält men gud vad bra det gick!!



just nu står jag på löpbandet. går i jättehög lutning på låg fart. har inte cardio på schemat idag men går bara för att jag tänkte blogga och så dricker jag även mitt BCAA och glutamine som jag alltid gör efter varje gympass. så ska cykla hem när jag har druckit upp det tänkte jag!
då ska jag först bädda nya lakan och städa sedan duscha och fixa mig lite. efter det tar jag tag i plugget och sedan i eftermiddag ska jag hinna övningsköra lite med mamma med! ha en fin lördag, puss /A ♡


Vill bara säga att du peppar mig så sjukt mycket och när jag inte har någon motivation går jag in på din blogg!

Svar: åh vad roligt att höra!! tack så jättemycket sötis!
Alice Bomberg

2014-09-13 · 10:20:30

Så duktig är du! 👌💗

2014-09-13 · 11:46:32

Vad brukar du äta till frukost? :-))))

2014-09-13 · 15:54:16

Skulle du kunna lägga upp en före och efter bild på din överkropps progress? :)

2014-09-14 · 16:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback