Skriv din beskrivning här!

BEROENDE AV CELSIUS


dessa himla bilder på celsius haha... jag som skulle dra ner på dom hehe det går ju sådär. men var tvungen att testa denna för har aldrig gjort det innan! den var faktiskt riktigt god. är inte jätteförtjust i fanta, som denna är väldigt lik, men den får ändå 4/5 toast (haha?). så prova den om ni inte gjort det!
för övrigt så har jag haft en väldigt bra måndag hittills! jag och elina har fått in flera bilder till våran utmaning, både på mejlen och så är det även en del som har lagt upp bilder på sin egna instagram med våran hashtag #workoutwithea! gick dock 8-16 i skolan och det var ju lite segt men ändå ganska skönt att börja dagen med lite yoga faktiskt!
nu är jag iallafall påväg till gymmet med min syster. tänkte tagit lite bilder med kameran innan på min träningsoutfit men så dog batteriet och jag hittade inte laddaren... men tog några med mobilen iallafall som kommer upp snart!! puss /A ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback